mk1993 Na początku miała kilka niezłych filmów. Najlepsze to "Zauroczenie", "Opiekunka" , "Nadbagaż" i "Kryjówka diabła". Jak ktoś lubi młodzieżowo-słodkie klimaty to może jeszcze sięgnąć po "Clueless". Ale szału nie ma. Jej najlepsze role to teledyski Aerosmith:).